najpopularniejsze ostatnio dodane najwyżej oceniane
oceń: (0,0)
ilość ocen: 0
liczba odsłon: 3 285
link:
Ponad pół miliona razy wyświetlony został zaledwie w dwa dni filmik nakręcony przez jednego z mieszkańców Mławy przedstawiający przedświąteczną walkę o „promocyjnego” karpia w supermarkecie Lidl.

Przed kilkoma laty niezwykle popularne wśród internautów stał się filmik przedstawiający „Chytrą Babę z Radomia”. Podczas wigilii miejskiej na zastawiony potrawami stół rzuciła się grupa „spragnionych i głodnych” radomian. Stół opustoszał zaledwie w kilka minut, a przygotowane potrawy i napoje lądowały głównie w torbach i reklamówkach.

Przed tegorocznymi świętami „chytra gorączka” zawitała także do mławskiego supermarketu Lidl. Jeden z klientów tak bardzo zapragnął zdobyć karpia w promocyjnej cenie, że postanowił nie bacząc na godność niemalże zanurkować w lodówce gdzie znajdowała się ryba.

Jego wyczyn nagrał inny klient a swój filmik zamieścił w popularnym serwisie YouTube. Zaledwie w dwa dni od pojawienia się na portalu film wyświetlony został już ponad pół miliona razy.

Brak komentarzy do tego materiału.
Dodano: 12.01.2020
Liczba odsłon: 352
Dodano: 12.01.2020
Liczba odsłon: 348
Dodano: 06.01.2020
Liczba odsłon: 314
Dodano: 05.01.2020
Liczba odsłon: 2 017
TV-ostroleka.pl
E-mail:
Reklama  |   Nasze logo  |   Kontakt
Realizacja: CYBERMEDIA
Copyright 2009 - 2020 by "TV-ostroleka.pl