najpopularniejsze ostatnio dodane najwyżej oceniane
oceń: (4,7)
ilość ocen: 30
liczba odsłon: 11 645
link:
Człowiek rozumny (Homo sapiens) – jedyny występujący współcześnie gatunek z rodzaju człowiek (Homo) - taką definicję człowieka możemy przeczytać w encyklopedii. Postanowiliśmy sprawdzić elementarną wiedzę ostrołęczan o gatunku Homo Sapiens. Wyniki sondy były zaskakujące...
dodano: 23.09.2010, 17:39
Babcia Teodozja
To było extra , dobrze że ja uczyłam się łaciny. Mememento de homines esse.
dodano: 26.09.2010, 10:45
m...
no nie bez kitu..... wszyscy mylą to z homoseksualizmem.... nie no brawo za inteligencje....
dodano: 27.09.2010, 19:48
hihol
Panie korespondencie-reporterze. Przeczuwam, że ktoś prędzej czy później wytarga Pana za ten "starozakonny" nosek w podziękowaniu za żarciki z ziomków. Przecież Ostrołęka to nie Las Vegas...
dodano: 28.09.2010, 10:21
Gall Anonim
mozesz byc pewny panie hihol że to pana kktoś wytarga za nosek :) bo chyba myslisz ze jestes anonimowy:)
dodano: 28.09.2010, 13:39
hihol
buuu i zrobiło się .... straszno ;)
dodano: 28.09.2010, 20:41
Gall Anonim
nooo zrobiło sie :) przekonasz sie
dodano: 28.09.2010, 22:08
hihol
Bardzo chętnie dam się zaskoczyć hihihi ;)... A tak przy okazji drogi anonimie (oznaka braku eags) - do "e" zawsze dodaj kreseczkę i wtedy otrzymasz literkę "ę". Oj do szkoły miałeś gościu pod górkę... Pozdrowionka dla Hani i Romka ;)!
dodano: 29.09.2010, 12:30
włodek
hihol co to znaczy ,,eags" ? ja sie przyznaje nie posiadam czegos takiego, sadze ze pan anonim tez tego nie ma:). No coz co moge poradzic:). Moze poczytaj na wikipedii, kto to jest homo sapiens to nastepnym razem sie nie dasz złapać,  a takze liźnij troche angielskiego bo moze chodziło ci o słowo ,,eggs"?
dodano: 29.09.2010, 13:08
hihol
Masz rację Włodku. Złapałeś mnie na byku. Z anglika pała. Jeśli chodzi o znaczenie "homo" i tak dalej, to nie wszyscy muszą znać polskie znaczenie tego określenia. Robienie z tego sensacji i zabawy kosztem zwyklych ludzi jest nie "fair". Tym bardziej, że Ostrołęka jest bardziej ośrodkiem rolniczym niż akademickim. Ten sam reportaż zrobiony w Krakowie lub w Warszawie na Nowym Świecie miałby jakiś sens. Ciekawe czy autor reportażu miał zgodę osób występujących w nim na użycie ich wizerunku. Bo jeśli nie, to na miejscu każdego z nich podał bym go do sądu. Autor liczy pewnie na bezkarność ale może się przeliczyć. Pozdrawiam  
dodano: 29.09.2010, 13:24
włodek
gdybym ja był na miejscu redakcji najpierw bym wysmial twoje komentarze a potem pozwal cie do sadu, za grozby karalne:)  tez bym sie zdenerwowal gdyby ktos tak na oczach wszystkich obnazyl moja niewiedze, lecz wypisujac takie (żałosne) rzeczy tylko sie bardziej ponizasz. Przykro mi, nie chce cie obrazac hihol, ale tak to wyglada:)
P.s.
uważam pan ze rolnik to gorszy człowiek, w sensie ze glupszy?
dodano: 29.09.2010, 17:35
hihol
no coments... dno i dwa metry mułu. Coś się za nadto Panie Włodek utożsamiasz z redakcją idlatego coś tu śmierdzi. Jak tak bardzo szanujesz rolników to nie wyskakuj z pytaniami jak w reportarzu. Łapy opadają... poziom taki jak telewizja. ;(
dodano: 29.09.2010, 18:34
hehehehe
heheheheheh jak dla mnie cool :)
dodano: 29.09.2010, 18:48
Włodek
Drogi hiholu:) Juz nam pokazales jak to ty do szkoły miales z górki, najlepszym rozwiazaniem dla ciebie byłoby albo całkowite wyciszenie, albo uzywanie słow, ktore nie zdradzaja twojego niskiego poziomu intelektualnego(jak np. ,,tak", ,,nie" ,,raczej tak")
P.s.
Dno przedstawiasz ty swoja pisownia, polecam odstawnie lektury słownika jezyka angielskiego(domyslam sie ze to zmodyfikowane na swoj sposob słowa angielskie wstawiasz do swoich komentarzy) a poczytanie słownika języka polskiego.:)
dodano: 29.09.2010, 19:08
:)
ale należny przyznać ze lubimy jako naród jednak uchodzić za światowych i tych o otwartych horyzontach myślowych :) tego nie można nam odmówić a to całkiem dobry znak :) i druga strona medalu którą tu widać to kwestia tego że jednak tematyka homoseksualizmu cieszy się zainteresowaniem i ludzie jednak o tym myślom skoro pytanie było o co innego a jedynie poprzez intonacje zasugerowany został tok myślenia
dodano: 01.10.2010, 07:58
Babcia TEODOZJA
Należy to traktować jak dobry ŻART, bo to był dobry  żart. Uśmiechać się.Ja się ubawiłam i oglądam to codziennie. Na marginesie dodam, że za moich czasów tego można było się nauczyć w szkole średniej.
dodano: 02.10.2010, 14:16
Ojoj
Babciu Teodozjo, wcale nie tak dobrze, bo może się łaciny uczyłaś, ale nie nauczyłaś, powinno wszakże być - Memento te hominem esse
dodano: 03.10.2010, 15:02
Babcia TEODOZJA
O jo joj jak się   "rumienie ", że nie pamiętam czy hominen , czy homines - mam ten komfort, że mogę pozwolić sobie na tzw  SKLEROZĘ - qui vivra,verra.
dodano: 10.10.2010, 09:57
hihol
Panie/i Włodek nie skupiaj się jedynie na mojej edukacji. Punktem wyjścia jest reportarz i o nim powinna być dyskusja. Przedstawiłem swój punkt widzenia czyli "nie robić jaj kosztem ludzi, którzy są rozpoznawani w niedużym bądź co bądź mieście". To wszystko. Ty natomiast z uporem pomijasz wątek przewodni i starasz się mnie ośmieszyć (jakie to swojskie)... Czy na prarawdę jesteś takim debilem czy tylko udajesz? Nie liczę na sensowną odpowiedź po tym co zaprezentowałeś do tej pory. FCUK  A do sądu możesz mnie podać już dziś hehehehehe  
dodano: 13.10.2010, 09:29
jeden z wielu przyjacielu
oo wy wszyscy najmadrzejsi bralem udzial w tej sondzie i ten prowadzacy w zab zarobi bo on bezczelnie niektorych podkrecal mowil homo a dlikatnie pozniej cichutko sapiens ! i po czasie sie dalo zorientowac ze sie zgrywa i chodzi o homosapiensa ;)  
dodano: 13.10.2010, 09:33
jeden z wielu przyjacielu
aa dodam jeszcze ze upublicznianie wizerunkow osob bez ich zgody jest raczej karalne niech kolezka uwaza .. ;) .. a odemnie kolezka ma w pape Ostrołęka jest malutka ;)  
dodano: 24.10.2010, 17:31
Agata
Troche wstyd za bractwo ostroleckie :( dodac "Homo" przed innym slowem i masakra...ludzie nie wiedza ze homo sapiens to chlowiek myslacy i ze oni sami tez sa tym homo....straszne co sie dzieje :(((
dodano: 09.11.2010, 22:01
xxx
xxx
dodano: 14.12.2010, 14:57
ja
żart z bezdomnym mężczyzną był niesmaczny!

Serwis TV-Ostroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Dodano: 10.11.2017
Liczba odsłon: 59
Dodano: 09.10.2017
Liczba odsłon: 8 063
Dodano: 25.09.2017
Liczba odsłon: 3 258
TV-ostroleka.pl
E-mail:
Reklama  |   Nasze logo  |   Kontakt
Realizacja: CYBERMEDIA
Copyright 2009 - 2017 by "TV-ostroleka.pl