najpopularniejsze ostatnio dodane najwyżej oceniane
oceń: (5,0)
ilość ocen: 6
liczba odsłon: 6 397
link:
29 września ruszyła oficjalna kampania profilaktyczna "Krzyże Kurpiowszczyzny", która jest wspólną inicjatywą samorządów powiatu ostrołęckiego.

Akcja ma na celu uświadamianie wszystkim uczestnikom dróg, jakie niebezpieczeństwa im grożą oraz to, że wypadek może przydarzyć się każdemu z nas.

W latach 2005 - 2010 na naszych drogach doszło do 913 wypadków, w których zginęło 139 osób, a 1060  zostało rannych.

Na potrzeby kampanii nakręcono film pt. "Telefon wciąż dzwonił..." , który przedstawia prawdziwy wypadek drogowy. Film pokazuje pracę strażaków i policji na miejscu tragicznego zdarzenia, w którym ginie 40-letni mężczyzna i jego 5-letnia córeczka. Ciszę na miejscu zdarzenia co jakiś czas przerywał dźwięk dzwonka telefonu - to zaniepokojona żona, która czekała w domu na męża i córeczkę. Nie doczekała się... W radiu usłyszała wiadomość o śmiertelnym wypadku.

W realizacji filmu brał udział nasz redakcyjny kolega Dariusz Płoski.

Przypominamy. "Telefon wciąż dzwonił..." jest pierwszym z serii filmów profilaktycznych ostrołęckiej policji oraz samorządów. Kolejny będzie poświęcony wypadkom drogowym spowodowanych przez pijanych kierowców.

Płyty z filmem będą rozdawane przy różnych akcjach profilaktycznych policji i szkołach nauki jazdy.

Brak komentarzy do tego materiału.
Dodano: 12.01.2020
Liczba odsłon: 870
Dodano: 12.01.2020
Liczba odsłon: 869
Dodano: 06.01.2020
Liczba odsłon: 808
TV-ostroleka.pl
E-mail:
Reklama  |   Nasze logo  |   Kontakt
Realizacja: CYBERMEDIA
Copyright 2009 - 2020 by "TV-ostroleka.pl