Przedświąteczna walka o karpia w Lidlu

741 wyświetleń • 23 grudnia 2014

TV Ostrołęka
Ponad pół miliona razy wyświetlony został zaledwie w dwa dni filmik nakręcony przez jednego z mieszkańców Mławy przedstawiający przedświąteczną walkę o „promocyjnego” karpia w supermarkecie Lidl.

Przed kilkoma laty niezwykle popularne wśród internautów stał się filmik przedstawiający „Chytrą Babę z Radomia”. Podczas wigilii miejskiej na zastawiony potrawami stół rzuciła się grupa „spragnionych i głodnych” radomian. Stół opustoszał zaledwie w kilka minut, a przygotowane potrawy i napoje lądowały głównie w torbach i reklamówkach.

Przed tegorocznymi świętami „chytra gorączka” zawitała także do mławskiego supermarketu Lidl. Jeden z klientów tak bardzo zapragnął zdobyć karpia w promocyjnej cenie, że postanowił nie bacząc na godność niemalże zanurkować w lodówce gdzie znajdowała się ryba.

Jego wyczyn nagrał inny klient a swój filmik zamieścił w popularnym serwisie YouTube. Zaledwie w dwa dni od pojawienia się na portalu film wyświetlony został już ponad pół miliona razy.